LIKE THE SOUND OF ALL THE - STARS - CRASHING IN THE DARK
Rudy Dehaan



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Rudy Dehaan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rudy Dehaan
Rudy Dehaan
Human
Human



Naam : R.
Posts : 16

Character sheet
Age: 21
Love: Love me or hate me are both in my favor. If you love me I'll always be in your heart. If you hate me I'll always be in your mind.

Rudy Dehaan Empty
BerichtOnderwerp: Rudy Dehaan   Rudy Dehaan Emptyma mei 04, 2015 1:09 am


RUDY DEHAAN
21 Years, born in Paris, France.
Walking the earth as a human.
Played by Ronny, face by Max Thieriot.

NINE IMAGES TO DISCRIBE YOUR CHARACTER

Rudy Dehaan Max_Thieriot_in_House_at_the_End_of_the_Street Rudy Dehaan Max_Thieriot_in_House_at_the_End_of_the_Street Rudy Dehaan Tumblr_inline_n5n5t65wro1r8eth5
Rudy Dehaan Tumblr_inline_n5n5sx_Ca_Nd1r8eth5 Rudy Dehaan Tumblr_inline_mztslt_T2h_Q1sx69ow Rudy Dehaan Max_Thieriot_in_House_at_the_End_of_the_Street
Rudy Dehaan Thumb_cigarette_profile Rudy Dehaan Ha_Ha_No_Icon_by_corgiluver32 Rudy Dehaan Icon_by_Lost_Sorrows

" I SEE IT IN YOU’RE EYES, YOUR FEELING PARANOID. YOU KNOW WHAT I’VE JUST DONE, YOU KNOW WHAT I’VE BECOME. "


POSITIVE TRAITS

Spontanious x Has humor x Loves to have fun x Flirter x Has his romantic side.

NEGAVTIVE TRAITS

Anger issues x Control freak x Smoker x Criminal x Sarcastic bastard.

SKILLS

Fighting skills: 9/10
Defending skills: 8/10
Speed: 6/10
Social skills: 8/10

HISTORY

Rudy is opgegroeid in een ongelukkig gezin. Vader overleed aan een ongeluk op het bouwbedrijf waar hij werkte. Zijn moeder was op haar zeventiende zwanger geraakt en uit de geboorte ontstond hij. Maar zijn moeder moest niks van hem hebben. Ze hield hem maar een goede opvoeding kreeg hij niet. Zijn moeder kreeg psychische problemen. Raakte compleet de controle kwijt. Ze ging bijna met iedere man die ook maar iets van aantrekkelijk was in haar ogen naar bed en was niet bang om een tik uit te delen aan Rudy, terwijl Rudy niks had gedaan. Het was gewoon haar eigen frustratie geweest. Uiteindelijk moest ze opgenomen worden in een psychiatrische inrichting. De bedoeling was dat Rudy naar een adoptie familie zou gaan maar voordat Rudy opgehaald zou worden om naar die familie gebracht te worden liep hij weg. Dit gebeurde op dertien jarige leeftijd. Het maakte Rudy niet uit waar hij uit kwam, als het in zijn ogen maar beter was dan het leven dat hij had gehad met zijn moeder. Echter belandde Rudy niet op een betere plek. Hij kwam terecht in de onderwereld van de stad; Criminaliteit, drugshandel etc. Daarnaast leefde hij op straat. Tot dat hij gevonden werd door een weduwe vrouw die hem niet op straat kon laten zitten. Ze adopteerde hem en gaf hem een beter leven. Tenminste, dat was haar bedoeling geweest. Maar Rudy zijn geschiedenis bleef hem nog altijd volgen, daarbij kwam dat hij heftige woede aanvallen kon hebben. De vrouw wou niet dat Rudy weer op straat kwam maar hem in huis hebben kon ze ook niet meer aan. Aangezien ze een goede baan had en aardig wat verdiende, je kon haast wel stellen dat ze rijk was, gaf ze Rudy zijn eigen appartementje. Ze bleef hem zakgeld geven tot dat hij zijn eigen baantje had. Zodra dat was gelukt haalde ze haar handen volledig van hem af en moest hij zichzelf zien te redden, inmiddels was hij immers negentien.
Nu gaat het redelijk met Rudy. Hij leeft samen met een grijze Ierse wolfshond genaamd Ramsay. Rudy weet zijn baantje te behouden maar het gaat moeizaam, en af en toe smacht hij dan ook terug naar die onderwereld die toen nog niet eens zo slecht had geleken.  

EXTRA




made by Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Isaac Hale
Isaac Hale
Fallen Angel
Fallen Angel



Naam : Michelle
Leeftijd : 28
Posts : 44

Character sheet
Age: 28
Love: Sorry for smelling like cigarette smoke and staring at you all the time and laughing too loud and having a shaky voice when you tell me beautiful words that weren't made for people like me.

Rudy Dehaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rudy Dehaan   Rudy Dehaan Emptyma mei 04, 2015 11:23 am


A C C E P T E D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whenangelsfall.actieforum.com
 

Rudy Dehaan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
When Angels Fall :: - In Character - :: Registration :: Accepted Apps-