LIKE THE SOUND OF ALL THE - STARS - CRASHING IN THE DARK
I've walked these streets like thousand times



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 I've walked these streets like thousand times

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Isaac Hale
Isaac Hale
Fallen Angel
Fallen Angel



Naam : Michelle
Leeftijd : 28
Posts : 44

Character sheet
Age: 28
Love: Sorry for smelling like cigarette smoke and staring at you all the time and laughing too loud and having a shaky voice when you tell me beautiful words that weren't made for people like me.

I've walked these streets like thousand times Empty
BerichtOnderwerp: I've walked these streets like thousand times   I've walked these streets like thousand times Emptyma apr 27, 2015 8:25 pm


alive and burning brighter
Isaac stretchten zijn nek, eerst links totdat hij een duidelijke knak hoorde van zijn botten en toen rechts. Daarna kraakte hij een voor een zijn vingers, door de kou was alles een beetje vast komen te zitten en dat probeerde hij nu los te maken. Rond zwervend tussen de straten om vooral weinig aandacht te trekken op de mensen die nog iets probeerde te vinden in de winkels die al weken geleden bijna leeg geroofd waren. Hij schopte een steentje naar voren en volgde die met zijn ogen. Opnieuw schopte hij het steentje naar voren en deed dit nog een aantal keren. Het was een simpele tijd verdrijf waarbij hij doelloos rond kon lopen zonder dat hij zich ging afvragen waar hij naar toe ging of na ging denken over alles wat hem over komen was. Eerst was hij als ieder ander, toen werd hij een gevallen engel met krachten. Krachten die veel duisterder waren dan die van de engelen. Isaac had niets met deze oorlog te maken en toch werd hij er in meegesleurd. Misschien was dat wel ten goede voor hem. Hoefde hij geen excuus te bedenken en zijn geweten kon hij sussen.

Isaac schopte nogmaals tegen het steentje aan maar deze keer kaatste het steentje van de tegels tegen een raam en zorgde het steentje er voor dat hij in duizenden stukjes uit een viel. Het geluid was zo hard dat bijna de door de helft van de stad te horen was. Isaac bleef genageld aan de grond staan, zijn ogen schoten door de straten. Waren er nog meer mensen buiten?


TAG: Open
____________________________________

I don't believe I'll fall from grace won't let the past decide my fate leave forgiveness in my wake take the love that I've embraced I promise to myself, me and no one else I am more than this I am the fire...
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whenangelsfall.actieforum.com
Sunset Greenleaf
Sunset Greenleaf
Angel
Angel



Naam : Julya
Posts : 20

Character sheet
Age: Unknown
Love: You can't love me

I've walked these streets like thousand times Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've walked these streets like thousand times   I've walked these streets like thousand times Emptydo apr 30, 2015 12:37 pm

Sunset liep over de verlaten straten. Haar vleugels hingen losjes langs haar lichaam, maar waren genoeg opgetild, zodat ze niet over de grond sleepten. Het meisje zag er niet uit. Haar armen zaten onder de schrammen, haar haar zat in de klitten en haar ogen stonden dof.
Haar witte jurk zat onder de vlekken - zowel van modder als van bloed. Maar ze stond nog overeind. Ze was niet dood. Dat was het enige wat nu telde.
Wankelend liep ze verder over de straat, af en toe één vleugel strekkend op evenwicht te houden. Af en toe hield ze stil in de schaduw als er een mens voorbij rende. Ze werd niet gezien. Het enige waar mensen hun oog op lieten vallen was de witte schaduw op de muur van haar vleugels. Maar de mensen waren te bang voor de verlaten straten om er te blijven hangen. Sunset liep verder, tot ze een geluid hoorde. Niet lang daarna zag ze de persoon die het geluid veroorzaakte.
Het was een engel. Ooit. Nu niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isaac Hale
Isaac Hale
Fallen Angel
Fallen Angel



Naam : Michelle
Leeftijd : 28
Posts : 44

Character sheet
Age: 28
Love: Sorry for smelling like cigarette smoke and staring at you all the time and laughing too loud and having a shaky voice when you tell me beautiful words that weren't made for people like me.

I've walked these streets like thousand times Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've walked these streets like thousand times   I've walked these streets like thousand times Emptyvr mei 01, 2015 4:51 pm


alive and burning brighter
Met grote ogen keek Isaac naar het meisje dat voor hem stond. Haar witte jurk zat onder de rode en zwarte vlekken. Bloed? Hij hoopte van niet, niet voor haar. De glans van haar vleugels zag hij tegen de muur, ze moest een Engel zijn die door de straten van London zwierf nu. Isaac hield zijn hoofd schuin terwijl hij het meisje in zich op nam. Achter zijn zonnebril verborgen keek hij haar emotieloos aan. Alles wat hij ooit voelde was in een klap van hem weg genomen. Rustig tilde hij zijn handen op en liet hij die zien in de lucht. Niemand was te vertrouwen nu en alle Engelen konden Gevallen Engelen aanvallen of andersom. Isaac wilde niemand wat aan doen, niet vandaag en haar zeker niet.
In stilte bleef hij haar aan kijken.  Hij kon gewoon zijn stappen naar achteren zetten en vervolgens verdwijnen. Iets in hem bleef staan op de plaats waar hij nu stond. "Ik doe niets." Zei hij zachtjes maar op zijn hoede.  

TAG: Open
____________________________________

I don't believe I'll fall from grace won't let the past decide my fate leave forgiveness in my wake take the love that I've embraced I promise to myself, me and no one else I am more than this I am the fire...
By Kíli
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whenangelsfall.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





I've walked these streets like thousand times Empty
BerichtOnderwerp: Re: I've walked these streets like thousand times   I've walked these streets like thousand times Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I've walked these streets like thousand times

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
When Angels Fall :: - Like a reckoning You never saw me coming - :: Town Square-